5 Tips about ماگ حرارتی You Can Use Today

Wiki Article

ماگ ابعادی بزرگتر از فنجان و عمق بیشتری دارد، بیشتر برای نوشیدنی های گرم استفاده می شود. ماگ را معمولا روی بشقاب یا سینی قرار نمی دهند.

ماگ سرامیکی دوام زیادی دارد و تا مدت ها می توان از آن استفاده کرد. این نوع ماگ ها در رنگ، سبک و مدل های مختلفی وجود دارند و برخلاف ماگ های دیگر می توان با خیال راحت در ماشین ظرفشویی شست وشو داد.

لیوان حرارتی سفارشی قیمت بالاتری نسبت به انواع دیگر داشته که می تواند یک هدیه ماندگار برای افرادی باشد که قصد کادو دادن به آنها را دارید. در زیر می توانید مشخصات سفارش و قیمت ماگ جادویی را آن را مشاهده نمایید.

ماگ حرارتی سفارشی دارای طرحی میباشد که با توجه به سلیقه شخصی خود افراد سفارش داده میشود. افراد سخت پسند یا کسانی که طرح های موجود در بازار را دوست ندارند میتوانند طرح ماگ حرارتی یا ماگ سفری خود را سفارش دهند تا بر روی ماگ چاپ شود.

در نظر گرفتن جنس ماگ نکته مهمی برای خرید ماگ می باشد. اگر قصد خرید ماگ برای منزل و محل کار دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از ماگ سرامیکی می باشد.

ماگ حرارتی، که به نام لیوان حرارتی یا لیوان جادویی نیز شناخته میشود، نوعی لیوان سرامیکی میباشد که با ریختن نوشیدنی های گرم، طرح یا تصویر پنهان روی آن ظاهر میشود و حسی از جادو و شگفتی را به ارمغان می‌آورد.

۰ از ۵ از میانگین ۰ نظر دهنده ثبت دیدگاه ایمالز

سلام، سفارش من امروز به دستم رسید. بسیار لذت بردم از این خرید. خوشحالم که با یک فروشگاه حرفه ای آشنا شدم.

فروشگاه اینترنتی تکدو با سابقه چند سال فروش آنلاین محصولات خود را با قیمت و کیفیت بسیار مناسبی برای مشتریان گرد هم آورده.

ایمالز ، اولین موتور جستجوی کالا ایمالز اولین وبسایت مقایسه قیمت در ایران است. ایمالز جستجوگر کالا در بین ??????? ????? فروشگاه‌های اینترنتی است، و به خریدار کمک می‌کند تمام انتخاب‌های خود را در یک جا مشاهده کرده و کالاها را با قیمت ارزان‌تری تهیه کند.

– درگاه آنلاین –– ثبت نام در سایت –– وبلاگ –تماس با مادرباره ماقوانین و مقررات

جنس های سرامیکی درجه یک و استیل، بهترین ماگ حرارتی میباشند که دارای طرح‌های مختلفی مانند نقل و قول های الهام بخش، طرح های خنده دار و طرح های سفارشی میباشند.

از نظر بسته بندی بسیار حرفه ای و خوب عمل شده بود همه ش نگران بودم نکنه شکسته به دستم برسه

چرا که این وسیله بدون نیاز به دستگاه جانبی و یا برق می تواند خاصیت خود را به صورت خیره کننده ای تغییر دهد.

Report this wiki page